Virtuelna kancelarija
Usluga virtuelne kancelarije omogućava Vam da ostvarite poslovanje u RS, BiH gdje god da se nalazite u svijetu a idealna je za predstavništva stranih firmi, startUP-ove, poslovne ljude koji nemaju sopstveni prostor za registraciju firme i/ili žele da se šire na nova tržišta. Paket je osmišljen tako da umanji početne (start up) troškove poslovanja i omogući Vam da napor usmjerite na unaprijeđenje biznisa.
Virtuelna kancelarija je idealna ukoliko Vaše poslovne aktivnosti zahtjevaju samo povremeno korišćenje poslovnih prostorija (npr. preduzeća koja posluju u ranoj fazi postojanja, preduzetnici koji posao obavljaju u svom domu, npr. web dizajneri, programeri, prevodioci itd.)
Ova usluga obuhvata:
-prijem službene pošte na našoj adresi
-korišćenje sale za sastanke, jednom nedeljno u trajanju od sat vremena,
-čuvanje dokumentacije
-poslovne aplikacije…opciono
-računovodstvo…opciono
-poresko savjetovanje…opciono