Virtuelna kancelarija

Usluga  virtuelne kancelarije  omogućava Vam da ostvarite poslovanje u RS, BiH gdje god da  se  nalazite u svijetu a idealna je za predstavništva stranih firmi, startUP-ove, poslovne ljude  koji nemaju  sopstveni  prostor za registraciju firme i/ili žele da se šire na nova tržišta. Paket je osmišljen tako da umanji početne (start up) troškove poslovanja i omogući Vam da napor usmjerite na unaprijeđenje biznisa.

Virtuelna   kancelarija   je    idealna  ukoliko   Vaše    poslovne   aktivnosti    zahtjevaju  samo  povremeno  korišćenje poslovnih    prostorija  (npr.  preduzeća   koja   posluju  u  ranoj  fazi  postojanja, preduzetnici koji posao obavljaju u svom domu, npr. web dizajneri, programeri, prevodioci itd.)

Ova usluga obuhvata:
-prijem službene pošte na našoj adresi
-korišćenje sale za sastanke, jednom nedeljno u trajanju od sat vremena,
-čuvanje dokumentacije
-poslovne aplikacije…opciono
-računovodstvo…opciono
-poresko savjetovanje…opciono